2016. június 26.

Top 20 Horrorfilm


  Az utóbbi időben egészen rákattantam a horror nézésre, így most gondoltam egyet és kiválasztottam az általam legjobbnak tartott 20 horrorfilmet. Szinte mindegyiket a 2000-es években forgatták, de vannak köztük olyanok is, melyek a régi korokba kalauzolnak el minket. Több is van, ami egy másiknak a folytatása. Tudom, hogy sokan nincsenek oda a horrorért, így  felállítottam egy "félelem" skálát, amellyel osztályzom a filmeket, így mindenki eldöntheti, hogy neki melyik film az ideális.
(A filmeket nem tetszési sorrendben írtam le + mindegyikhez közvetlen linket találtok a legnagyobb videomegosztóra, ahol megnézhetitek az adott film előzetesét)


Pontozás:
  5*: Sajnos ilyen filmet még nem találtam.
  5: Nem nézném egyedül.
  4: Félelem és reszketés, de kibírható.
  3: Számíts a váratlanra, de...
  2: Semmi extra
  1: Nem értem, hogy ennek a filmek miért horror a besorolása...

Nos remélem egy kis kedvet hoztam ehhez a kevésbé kedvelt műfajhoz. Jó filmezést!

-Kata-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése