2016. június 3.

Gyilkos Páros



  • Amerika bemutató: 2015. szeptember 10.
  • Magyar bemutató: 2016. április 28.
  • Szereplő(k): Anna Kendrick(Martha),Sam Rockwell(Mr. Right/Francis, Tim Roth(Hopper)
  • Rendező: Paco Cabezas
  • Gyártó: Amasia Entertainment, Circle of Confusion, Focus World
  • Idő: 92 perc
   Már sokszor láttam a YouTube-on ennek a filmek az előzetesét, de valahogy soha nem vitt rá a lélek, hogy meg is nézzem...egészem mostanáig, mikor is egy unalmas péntek este mi mást is lehetne csinálni, mint filmet nézni! Így tehát belevetettem magam másfél órányi őrületbe!

 A történet szerint Martha egy Dinoszaurusz!

Na jó viccet félretéve Martha egy olyan lány akit valahogy mindig megcsalnak a férfiak és ő ezeken túllépve még mindig keresi az igazit! Kicsit, nagyon dilisnek tartják a barátai és kb. az összes ismerőse. Ám egy nap találkozik egy pasival, aki látszólag(és valóban is)ugyanolyan lökött, mint ő! Nem csoda, mert a pasasról kiderűl, hogy bérgyilkos(méghozzá szerintem a filmtörténelem legkirályabb bérgyilkosa). Szóval a pasi pénzért embereket öl, viszont nem azokat, akikért a pénzt kapja, hanem az ügyfelet nyírja ki szép sorjában. Közben szinte egész Amerika, őt keresi az összes múltbeli ellenségével együtt. Martha-nak döntenie kell, hogy a helyes utat választva feladja a pasit és elsétál, vagy szerelmével tart és belőle is olyan eszement, flúgos, de vicces és durva gyilkos válik, mint kedveséből!??

 Pont olyan képpel néztem végig, ezt a filmet, mint amilyet a második képen vágnak. Pislogni sem akartam, nehogy lemaradjak valamiről, Én még egy  ilyen morbid humorú szerelmi történetet nem láttam. Elképesztően lett megírva. a szereplők egybeolvadtak a karakterekkel, Biztos, hogy nem ez volt az utolsó, hogy megnéztem. SZIGORÚAN ajánlom mindenkinek! xx

Tőlem így:  5/5***********

Szerintem a legjobb volt:

MAGA A FILM!!!

-Kata-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése