2016. október 29.

Vándorsólyom Kisasszony Különleges Gyermekei

 Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
dráma,kaland,családi,fantasy

  • Amerikai bemutató: 2016. szeptember 30.
  • Magyar bemutató: 2016. szeptember 29.
  • Szereplő(k): Asa Butterfield(Jacob Portman),Eva Green(Alma Vándorsólyom), Sam L. Jackson(Mr. Barron), Ella Purnell(Emma Bloom)...
  • Rendező: Tim Burton
  • Gyártó: 20th Century Fox
  • Idő: 127 perc
   Megszokott nyáresti elfoglaltságom volt, hogy minden este megnéztem a legújabb előzeteseket a YouTube-on. Természetesen amint megláttam a különleges címet, azonnal meg kellett néznem, már ott teljesen elvarázsolt. Nem bírtam volna ki a szeptember végi bemutatóig, így kutakodni kezdtem a neten és rá is bukkantan a könyvekre. viszont nem tudtam, milyen lesz ezért nem akartam megvenni őket! Sajnos csak Szeptember első hetében bukkantam rá PDF változatára! Mondanom sem kell egy hét nem kellett a három könyv kiolvasásához! Imádtam és alig vártam, hogy szeptemberi moziélményként elmenjünk rá. Nos nem kellett csalódnunk! Megvolt az extázis! 
  Jacob nagyapja Abe  szeretett unokái kezei között hal meg ám utolsó szavai óva intik a fiút! Jake nem tud beletörődni halálába, így a pszichológus hatására elmegy apjával Angliába, ahol nagyapja nevelőotthonát akarja meglátogatni egy kis Wales-i szigeten. Jake hamar rájön, hogy nem minden az aminek látszik és, hogy Abraham Portman csodás gyermekkori történetei igaznak bizonyulnak! Egy különleges hurkon átlépve 1945-ben találja magát, ahol még áll a lebombázott gyerekotthon és élnek a gyerekek Alma Vándorsólyom kisasszony felügyelete alatt. Emma a lebegő lány, az ikrek, Millard a láthatatlan fiú és Oliv a tüzes lány segítségével Jake megtudja, hogy ő se egy teljesen átlagos fiú és a különlegeseknek is van mitől félniük...
 Amikor kijöttünk a moziból, percekig, csak hebegtünk-habogtunk! Ha rendkívüli, burtonesque filmet akartok látni, akkor irány a legközelebbi mozi!

Megnézheted itt: online-filmek.tv

Tőlem így: 5/5

Szerintem e legjobb volt:

 A megszokott Burton elemek, Alma Vándorsólyom alias Eva Green csodálatos alakítása, Emma és Jacob...

-Kata-




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése